Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tomislav Nikolić – kako je EU ostala bez alternative

Komentari (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 30 maj 2012 23:18
....
Ma nemo' da ste na kraj srca! Tako mi nevernoga Tome, sve je to obična laž.
Preporuke:
41
5
2 sreda, 30 maj 2012 23:35
fristajlo
Pa- lepo reče čovek, pre neko veče: "To što sam govorio nekad više ne važi"...

:-)
Preporuke:
78
2
3 sreda, 30 maj 2012 23:35
Peter RV
Nikolic sad ucjenjuje EU. "Ako mi ne date kandidaturu, u Srbiji novi parlamentarni izbori" sto moze da znaci krah DS-a. Ili jedno ili drugo, Nikolic dobija. Neocekivana politicka vjestina. Odlicna taktika.
Preporuke:
20
38
4 sreda, 30 maj 2012 23:59
Slavomir Srpski
Nije mi jasno sta svi ovi citati zele da pokazu: kako je ranije SNS imala odnos prema pitanju EU integracija? Pa oni su deklarativno bili za EU i to je poznata stvar, ali i to da su sa DSS potpisali dogovor da po tom pitanju ce morati da se sprovede referendum.

Obzirom da nisam video nove poteze Nikolica, a to cemo videti tek kada bude i zvanicno ustolicen kao predsednik, onda cemo tek moci odredjenije da vidimo kako deluje. Koliko sam razumeo, iz posldnjeg tektsa Nikolica, on vecu paznju daje tome da Srbija dostigne nke standardne demokratske uslove, i da se konacno izbavi iz tadiceve demokrature rezima. U svakom slucaju, nema govora o tome da bi u tu EU mogli da udjemo i za kojih 10 godina. Druga je stvar, mnogo vaznija kako ce se Toma kao predsednik ponasati prema pritiscima iz EU-Eulexa po pitanju Kosmeta. To je mnogo vazniji problem, sa kojim ce se verovatno vrlo brzo suociti. Eto, to ocekujem da vidimo i to za vrlo kratak vremenski period. Sve najbolje.
Preporuke:
41
3
5 četvrtak, 31 maj 2012 00:14
Jos jedan "tribalac"
Cudo jedno gde se dedose svi oni s tvrdnjama da su Dveri drzavni projekat, da nam objasne ciji je to Kostunica projekat?
Preporuke:
24
30
6 četvrtak, 31 maj 2012 00:29
krit
Šta je bilo sa izbornom kradjom to više ne pominju ovi iz SNS-a.Prva velika njihova laž.To je ozbiljna optužba,dosta je bilo igranja politikom.Želim ponovno brojanje pa da vidim da li je bilo kradja..Ajde novi predsedniče sprovedi akiviraj se malo prvi si čovek u zemlji..ajde da vidim da li je bilo kradje.
Preporuke:
46
3
7 četvrtak, 31 maj 2012 00:49
Goran Jevtović
E, "naš" vajni predsedniče!
Nisi ti razbijao SRS zbog neslaganja sa saborcima, nego radi NALOGA onih istih zbog kojih i postoji VIKILIKS (kao što nam prenese Šeki, a što i sami vidimo mi koji imamo oči i bar malo pameti).

Znaš ti dobro predsedniče da bi poštovanjem Rezolucije 1244, a pre svega slanjem kontigenta vojnika, policajaca i carinika problem ODMAH bio rešen! Ne samo konkretno u praksi, nego što je važnije psihološki! Ali, naravno, niti smeš niti želiš to da radiš.
Varaš ovaj narod OPAKO!

I sad će neki "pa oni bi dole bili glineni golubovi!..." Ma jeli?!!! A zašta ih plaćamo ovako "reformisane"!!!
A inače, nebi bili golubovi!
Pa zar nam ovaj naš junački narod na barikadama nije pokazao kako to izgleda u praksi!
Veliki pozdrav svim Srbima i Srpkinjama na KosMetu!

Ko sme da se samnom kladi o čemu ćemo i o kome za par godina čitati na starom ili novom VIKILIKSU?!

BUDI SE SRBIJO USNULA. IZDANA I POKRADENA!
Preporuke:
72
5
8 četvrtak, 31 maj 2012 01:30
Slučajni prolaznik
Juče jedno, danas drugo..a sutra? Nemojte da mislite da kopiram nečiju političku propagandu-(pu pu daleko bilo); samo hocu da kažem da kada KUM IZDA KUMA-to na dobro nemože da izađe... Ista su obojica i:T.N. je francuski špijun! Poslušajte malo prof. dr-a Vojislava Šešelja...B.T. je....no comment!Kad sabereš i oduzmeš, kao narod nastradali smo.
Preporuke:
31
2
9 četvrtak, 31 maj 2012 01:44
drago.ca
Slažem se sa Slavomirom. Uopšte ne razumem koji je cilj teksta i kopanje po predizbornoj propagandi usmerenoj na dezavuisanje tadašnjeg (i budućeg) režima?
Preporuke:
7
4
10 četvrtak, 31 maj 2012 01:58
Milan
Što bih se ja izjašnjavao o barikadama?! Ko sam ja da Srbima kažem šta će da rade?


Pa kako ko? Valjda srpski predsjednik, koji je biran da i nešto radi ne samo da se slika i daje intervjue.
Preporuke:
21
3
11 četvrtak, 31 maj 2012 02:05
Šešeljevac
Bilo bi zanimljivo pročitati komentare naprednjačkih lobista.
Preporuke:
27
3
12 četvrtak, 31 maj 2012 03:48
povremeni čitalac
Zaboga, pa taj čovek je sušta nebuloza! Ali opasna nebuloza.
Preporuke:
29
3
13 četvrtak, 31 maj 2012 03:55
Znamo se
Da se ne lažemo,naš narod (većinski) ne obraća veliku pažnju šta kaže neko ili ne zna čitat među redove.
Nikolić ima glasače zahvaljujući jednostavnoj mučeničkoj faci koja odudara od Đelića Čede Čanka i co. Tu peca mase
Preporuke:
17
1
14 četvrtak, 31 maj 2012 05:39
Ultravisitor
Kada sam video ime Tomislav presao sam odmah na komentare bez citanja clanka. Neposteno ali bolje za mentalno zdravlje. Koga Nikolic moze da pretstavlja? Glasace DS-a i LPD-a svakako. A SNS-a? Cudno pitanje, ali ne razumem zasto su ljudi isli na glasanje u drugom krugu kada je Nikolic licno proglasio prvi krug neregularnim. Sve ostalo je posledica. Srbija, saucesnik u sopstvenom (samo)ubistvu.
Preporuke:
23
5
15 četvrtak, 31 maj 2012 08:39
siniša
Znam da neću zvučati originalno, ali sve što se može reći je "Pozdravi Borisa Tadića".
Preporuke:
24
1
16 četvrtak, 31 maj 2012 08:49
Dr
Konačno je Srbija dobila predsednika Srbije koji je Srbin iz Srbije i biran na izborima. Za to je Srbiji trebalo više od 100 godina. Kakav je, takav je ali je naš.
Preporuke:
17
27
17 četvrtak, 31 maj 2012 08:59
GAGARIN
Lepo je pisao Đorđe da je đavo u sitnicama. Na ovaj tekst ima 13 komentara, od kojih je 8 napisano hrvatskom latinicom.Zato nama može valjati Toma koji od ćirilice beži kao đavo od krsta.Njegova je poruka da se bolje živi, a ćirilica se ne može ni pojesti ni popiti, a kamoli unovčiti.Postupiće kao i Boris : ćutaće o neustavnom pravopisu Mata Pižurice i Matice srpske, kojim je latinica imenovana standardnim srpskim pismom. Odnosno, odobravanjem brisanja ćirilice dokazivaće komšijama da su Srbi raskinuli sa prošlošću.Pravnik, akademik Lukić nagovorio je 1990. predsednika Ustavne komisije B.Jovića da ćirilica bude zaštićena Ustavom, ali ne kao folklorna vrednost, nego da vlada u Srbiji. Kao što i svaki drugi slobodan narod ima jedno pismo.Ali jugoslovenstvo i komunizam isprali Srbima mozak, pa ne mora neprijatelj, kao nekad, da im silom nameće latinicu,nego sami sebe latiniče. Zato što smo mi ovakvi,valja nam ovakav predsednik .
Preporuke:
27
3
18 četvrtak, 31 maj 2012 09:16
@ gagarin
Možda neki pišu sa posla gde se ne može menjati seting na kompjuteru.
Preporuke:
14
5
19 četvrtak, 31 maj 2012 09:55
saša r.
Čemu toliki napadi na Tomu kad se još ni ustoličio nije. Slažem se da je menjao mišljenja, slažem se da je možda nepoznanica i za samog sebe. Ali ipak je on bio proganjani radikal koji je imao prilike da sagleda i Brisel i Tadića. Prvo, uradio je jednu lepu stvar, bacio je arogantnog Tadića u stanje panike. Koliko vidim, dve opcije su na stolu. Jedna je da Tomu uvuku u kaljugu koju su napravili na KiM ne bi li podelili odgovornost, a druga je da od njega stvore Elizabetu. A tu su i specijalne poluge, legendarne "krtice" -Pešićeva, Jakšić i ostala svita. Odjednom sve pohvale idu Vesni Pešić, čak nas medijski drsko navlače da verujemo da su "beli listići" njena zasluga. Jeste, mi smo kokoške sa trominutnom memorijom, pa ne možemo da se setimo šta je Vesna do pre par meseci pričala i radila, dok se nije sa njima posvađala oko podele kolača. Za početak, od Tome će biti dovoljno da nam po poseti Briselu iskreno prenese njihove ucene u vezi KiM.
Preporuke:
18
6
20 četvrtak, 31 maj 2012 10:21
Nikola @Gagarin
Živo me zanima koliko od komentatora ovog sajta radi na računarskim sistemima u kojima je administrator zabranio korisnicima da menjaju korisničke tastature?! Lično sam vidio gomilu korporativnih mreža, ali nijednu sa takvom zabranom.

Čak i da to jeste slučaj, nađite mi jedan sistem gdje će administrator da odbije korisniku da dođe i podesi mu ćirilicu na njegovom računaru?! Očekujete da neko u to povjeruje?!

Ne gospodo, vi ste, kao i svi ostali, samo nepismeni, lijeni i boli vas uvo za budućnost srpskog pisma, kulture, pa i naroda. Gagarinov komentar jeste brutalan off topic, ali ubada u srž problema. U ovoj zemlji svi su spremni da nagvaždaju i kukumavče, a niko da pomjeri prst i učini nešto, makar toliko banalno kao što je da komentariše ćirilicom. Da ne pričamo o demokratiji, ili Kosovu.

A "Toma Srbin" je, kao što kaže Gagarin, taman "srpski predsednik" koliko je latinica "srpsko pismo"...
Preporuke:
17
6
21 četvrtak, 31 maj 2012 10:30
Ostrvo
"Ne gunđam i ne žalim se (ne znam zašto bih), a ljudi se čude i kao da im je krivo što sam ja miran i veseo. A ja se njima čudim što gube vrijeme na nerazumnosti, bolje bi im bilo da žive.
Ali im to ne kažem, ljudi ne vole kad im se govori istina. I žalim ih što se opterećuju nevoljama bez kojih bi mogli da budu. Dosta nam je nevolja bez kojih se ne može."
Preporuke:
8
0
22 četvrtak, 31 maj 2012 10:49
Dejan
Hajde da malo pustimo da prođe vreme.

Dela su bitnija od reči.

Putinu je rekao da nema ulaska u NATO, i da jesmo za EU, ali ako postave uslove da priznamo Kosovo, mi ćemo da odustanemo.
Preporuke:
19
5
23 četvrtak, 31 maj 2012 10:49
Svetozar D.
Nista se nije promenilo, niti ce!
Preporuke:
11
3
24 četvrtak, 31 maj 2012 11:47
siniša @ Dejan
To što je Nikolić rekao Putinu, isto to je i Tadić rekao Putinu. Zato mu je Putin odgovorio na te njegove izjave, "nećemo u NATO, nedamo Kosovo makar prekinuli integracije u EU" rekao mu je "Pozdravi Tadića". I ja mu isto to kažem.
Preporuke:
12
2
25 četvrtak, 31 maj 2012 12:37
@GAGARIN mare
Ja pišem latinicom jer na kompijuteru nemam ćirlicu.Ti ako misliš da je to glavni problem u Srbiji onda blago tebi...
Preporuke:
13
3
26 četvrtak, 31 maj 2012 14:31
Pukovnikov učenik
Kako podesiti ćirilicu na računaru?

http://www.youtube.com/watch?v=56oaQCRuNoI&feature=related - Windows XP

http://www.youtube.com/watch?v=Vjmhdrjc3dc - Windows 7
Preporuke:
7
0
27 četvrtak, 31 maj 2012 14:42
Dejan
Za Sinišu

Vreme je pokazalo da je Tadić lagao. To znamo sigurno, i to iz iskustva.

Nikolić je pre 10 minuta položio zakletvu, dakle tek će da se vidi.

Nije mi blisko predviđanje budućnosti, kad prođe neko vreme zaključićemo.

Ovi što unapred pričaju da su Nikolić i Tadić isti, da će biti velike koalicije i slično su zapravo samo pakosni, ne mogu da prikriju svoju antipatiju prema Nikoliću.
Preporuke:
11
6
28 četvrtak, 31 maj 2012 15:18
Beli Orao
""Pukovnikov Učenik. Kao i uvek. Genijalno.

""Dr. Naš je brate pa neka pocrkaju dušmani. Jedino mi možemo da ga kritikujemo. Znam da ću da navučem brdo minusa, ali baš me briga.
P.S
Putin mu je posle rekao...ja sam onda bio sam, a ti imaš mene.
Preporuke:
4
2
29 četvrtak, 31 maj 2012 15:21
Goran Jevtović
za Dejana
"Danas (31.05.o.g.) je veliki dan u odnosima Kosova i EU i veliki dan za Kosovo. Pokrenuli smo strukturni dijalog u oblasti vladavine prava i istovremeno, u prisustvu moje koleginice (komesarke za unutrašnja pitanja) Sesilije Malmstrem razgovarali smo o situaciji u vezi sa mapom puta za viznu liberalizaciju", rekao je File nakon sastanka

I, g-sn Dejane, kako će to uvaženi Predsednik da se nosi sa ovim "stručnjacima".
Za tvoju ali i Predsednikovu informaciju, ne samo da su davnih dana priznali "Kosovo", nego ubrzano rade na tome da tu kvazi državu prime u svoje redove, potpuno ravnopravno kao i "Srbiju"!
I kako ćemo to mi sa sve našim Predsednikom, da im se odupremo, kada On i dalje bezglavo, mnogo više nego bivši ("ne volim tu reč koja je po zakonu"!), SRLjA u EU KAZAMAT???! Po kozna koji put se i danas, u svečanom govoru, obavezao da će tamo gurati!

Pozdrav.
Preporuke:
6
1
30 četvrtak, 31 maj 2012 16:44
siniša @ Dejan
Dok je ponavljao, ne ljutite se ako kažem, kao papiga, šta Šešelj kaže ličilo je da je pametan. Sada Nikolić ponavlja za Tadićem i ne liči da je pametan. Osim ako ne mislite da je Tadić pametan.

U pravu ste nije mi simpatičan ni malo.

Što se tiče driblinga u smislu predsednik svih građana, to znači da oni koji su ga doveli na vlast, barem tako misle, njegovi jurišnici iz stranke SNS kod njega ne treba da dolaze ni za kakvu intervenciju, zapošpljavanje uključivanje u biznis itd. On je izjavio da neće njih da podmiruje nego sve građane Srbije. Oni koji su i do sada bili privilegovani biće i u buduće.

Što se velike koalicije tiče ona je na delu. S malim izuzetkom što je u tu koaliciju ušao iz SNS-a samo Nikolić i još desetorica iako vama nisu javili.

Znam da je za vas moje navode prihvatiti kao istinite uvredljivo, ali žao mi je tako je.
Mene prevario nije i ne verujem mu nikako dok ne dokaže suprotno. Nema blanko poverenja ni deset minuta a ne sto dana.
Preporuke:
4
2
31 četvrtak, 31 maj 2012 17:31
drago.ca
Sudeći po komentarima izgleda da se na NSPM preselilo barem pola komentatora sa B92 i da je počelo zatrpavanje propagandnim materijalima. U vezi ove teme činjenice su sledeće:

Srbija je birala između dve opcije: Tadić/Nikolić, odnosno nastavak totalne diktature ili nada da će to da se prekine. Ako bi se izbori za Predsednika poništili, šta je eventualna treća opcija: Dačić. Kandidat koga bih ja voleo da vidim na tom mestu se jedva nazire na horizontu što znači da mi ostaje samo da se opredelim između gornjih opcija.
Iz većine komentara se vidi žal za nastavkom diktature Tadića i totalnim rasturanjem Srbije. Poređenje između Koštunice i Nikolića nije adekvatno, ali sistem dezavuisanja i frontalni napad na čoveka koji je tek danas položio zakletvu je isti.
Voleo bih da mi neko od ovih kritizera koji nije to po zadatku objasni šta je alternativa: Tadić, Dačić, građanski rat...
Preporuke:
6
4
32 četvrtak, 31 maj 2012 17:49
Peter RV
Opet kazem da, ako Nikolic raspusti Skupstinu i sazove nove parlamentarne izbore (u slucaju da DS formira vladu) da razcisti situaciju- ovo bi se moglo ocijenit kao vrlo pozitivno. Imat nove 'ciste' izbore bi uklonilo svaku sumnju dali ga Narod podrzava.
Koliko sam ga razumjeo on je to insinuirao ako mu EU ne da kandidaturu.
On je sad u najboljem polozaju da to uradi-dok mu traje ugled.
Najgori bi ishod bio da on prihvati neku kosku bacenu iz Brisela koja bi ga anestezirala dok mu taj 'predsjednicki ugled' ne prodje. Onda bi postao autenticni Boris II.
Preporuke:
2
0
33 četvrtak, 31 maj 2012 17:57
Jasna*@drago.ca
"Sudeci po komentarima ,izgleda da se na NSPM pola komentatora preselilo sa b92..."
Ocigledno preselili se pola sa b92,a pola iz radikalne stranke,oni su sad na istoj liniji.
Ovaj izbor Nikolica ,mnoge stvari isterao na cistac,npr ogoljenu, besprizornu medijsku blokadu i nevidjeno brukanje medija,kao sto je NIN i dr.,a mnoge stvari doveo do apsurda, radikali i b92 na istoj liniji blacenja Nikolica,(prvi se ubise da dokazu da je izdajnik Srbije i pre nego sto je poceo ista da radi,drugi se ubise da dokazu da je izdajnik evropske ideje,za razliku od Tadica Velicanstvenog) ,Vesna Pesic postade najzesci opozicionar rezimu Borisa Tadica,a Bosko Jaksic najveci borac za slobodu medija u klincu sa izgleda vec bivsim "savetnikom"zaduzenim za propagandnu delatnost porazenog tadicevog rezima itd.
Eto mnoge su se stvari promenile ,pa i medju komentatorima na NSPMu.Inace primetila sam da ta ekipa nije zainteresovana za druge teme ,vec kad god se pojavi Nikolic ,slozno kidisu.
Preporuke:
7
2
34 četvrtak, 31 maj 2012 18:11
Jasna*@Sinisa
I da je sve to tako ,kao sto tvrdite,sta je alternativa?
Preporuke:
5
3
35 četvrtak, 31 maj 2012 18:31
Goran Jevtović
@ Jasna*
Eto mnoge su se stvari promenile ,pa i medju komentatorima na NSPMu.Inace primetila sam da ta ekipa nije zainteresovana za druge teme ,vec kad god se pojavi Nikolic ,slozno kidisu.

Uvažena Jasna, ne kidišemo mi na Tomu nego nas on jednostavno dovodi do ludila svojom "ideologijom", "politikom" i osobito svakodnevnim kontradiktornim izjavama, komentarima, intervjuima...veličanjem Evropske unije i tsl.

Umesto da jasno iznese kako će Kosovo i Metohiju da vrati u ustavni poredak države, on izleće sa namerom da lično pregovara sa tamošnjim narkosatrapima i da im tako betonira legitimitet!

Umesto da održi obećanja koja je dao: ispitivanje krađe izbora, mandat SNS-u, poštovanje dogovora sa DSS-om, pokušaj da se privole socijalisti, itd, itd,...on se jadno dodvorava, naočigled cele nacije, diktatoru Tadiću!
On ga je ovih dana, a ne vrh DS-a, prosto ubedio da treba da formira vladu!
Žalosno. Da li je ovo dovoljno?
Preporuke:
4
2
36 četvrtak, 31 maj 2012 18:42
Jasna*@Goran Jevtovic
Pa dobro,nije jos ni poceo da radi ,a vi vec navalili.Sacekajmo malo pa cemo videti kako ce se stvari odvijati.Uostalom nismo ni imali drugi izbor,jer je jedina alternativa Nikolicu bio Boris Tadic.Pa sad ko sta voli...
Preporuke:
6
1
37 četvrtak, 31 maj 2012 19:23
drago.ca
@Goran Jevtović
"Umesto da jasno iznese kako će Kosovo i Metohiju da vrati u ustavni poredak države"

Vi se još uvek niste probudili iz bunila Tadićeve diktature. Sve to što očekujete od Nikolića spada u ingerencije Vlade.
Kako to mislite da Nikolić tera Tadića da postane Premijer? Svi oni stranci su dolazili samo na kafu?
Nije dobro ako emocije određuju Vaše delovanje umesto razuma.
Preporuke:
3
2
38 četvrtak, 31 maj 2012 20:00
@Jasna*@Goran Jevtovic
Većina sa ovog sajta ne voli ni Tadića ni Nikolića.
Neki su glasali za Nikolića kao za manje zlo.
Neki su glasali za njega kao za (relativnu) nepoznanicu uz nadu da će ipak učiniti nešto pozitivno za ovu zemlju.
Posle završenih izbora i Nikolićeve pobede, niko od tih glasača nije smatrao da ima razloga za radovanje jer I MANjE ZLO OSTAJE ZLO.
Vi ste, međutim, pre izbora vatreno lobirali za Nikolića kao da se radi o spasiocu nacije (a ne o manjem zlu) a posle objavljenih rezultata ste bili najblaže rečeno euforični, kao da je spasilac konačno stigao.
I jedno i drugo je, razume se, Vaše pravo. Ali i pravo svakoga od nas (ili bar moje pravo), je da u Nikoliću vidim ne manje, nego ISTO ZLO U DRUGOM PAKOVANjU.Vaše pravo, međutim, nije da svakoga ko u Nikoliću ne vidi spasioca proglašavate za "žutog" i dovodite u vezu sa B92, N.Krstićem, V.Pešić i svim drugosrbijanskim kreaturama koje Vam padnu na pamet. Osim što je nekorektno to je i prilično glupo.
Preporuke:
6
2
39 četvrtak, 31 maj 2012 20:02
Goran Jevtović
@ drago.ca

Kada bi pitanja koja ste mi postavili bila logički i metodološki postavljena tako da mogu da odgovorim, učinio bih to vrlo rado. Ovako, uzalud.
Nema razloga da pravite inverziju na očiglednim stvarima.

Da naglasim, Nikolić se sam "crta" i neodoljivo kopira upravo Tadića. Proverite još jednom sve njegove nastupe u javnosti, makar poslednjih 15-tak dana.
I na kraju, nema emocija, samo suve činjenice.
Pozdrav.
Preporuke:
4
1
40 četvrtak, 31 maj 2012 20:36
Branko
Kako to da NSPM nije nikada bio ni priblizno kritican prema Borisu Tadicu. Uvak mu se davala druga sansa i bilo je razumevanja za njegove izdajnice poteze. Pustite coveka. Tek je polozio zakletvu. Dajte mu bar 100 dana da vlada.
Preporuke:
8
3
41 četvrtak, 31 maj 2012 21:06
Mirjam
Toma Diploma i Boris Džak
Sklopili gradjanski brak

Četnički vojvoda i partizanski sin
Očekuju suživot fin

Koferče od kuma
Dobili na dar
Finansijski se
Zbrinuli bar

Džak i Diploma
Dva Soma
Po glavi Roma
Uvek pobedjuju
Boris i Toma

Prvi krug tebi
Drugi meni
Pa me posle izbora ženi

Ko je mladoženja a ko mlada
Jel ovo počela Gej parada

Biće i poroda
Za devet meseci
Evo u 100 evra
Ajde seci

EU kumica
Zbog suženih granica
Nazvaće je Srbijica
Preporuke:
7
0
42 četvrtak, 31 maj 2012 21:20
Ludi Vanko
Ludi Vankom ogorčen
Čini se,meni koji mislim da Nikolić nije veliki politički format ,ali ni Tadić,(pogotovu on)da ovim onaj ko ovo piše hoće da ga učini politički inferiornim zbog nedoslednosti.Da li čoveka koji je tek izabran za predsednika u ovim prilikama kad on oseća da mora sa svima i da je važno da se nešto uradi, treba dovoditi u rašlje.Šta time postižemo.Hoćemo li da ga bacimo na kolena, ili zbunimo, ili njegove pristalice od njega otuđimo.Pa mi smo u tragičnom spletu okolnosti.Stegli su nas u mengele.Čak i Josipović koji slavi bljesak i oluju a s tim i Jasenovac kaže da Nikolić treba da se dokaže da bi on došao na njegovu inauguraciju.Ej ljudi oni koji su Srbe oterali sa njihove zemlje i slave Tuđmana, Stepinca i ostale da nas stavaljaju na packe za neke krivice.Tadić ih je navikao na izvinjenja.I šta sada ovaj list hoće da pomogne Josipoviću?.Baš me zanima.Mislite da je u politici doslednost vrlina.Ima kad jeste ali ima kad nije.Lako je sve srušiti.Teško s nama nešto napraviti
Preporuke:
7
2
43 četvrtak, 31 maj 2012 21:24
Jasna*@Jasna
A vi ste neki parapsiholog pa znate zasto,tj iz kojih razloga sam ja lobirala za Nikolica?
Vi ste ovde lobirali protiv Nikolica,po meni je savrseno svejedno iz kojih razloga ,da li iz licne mrznje sto je nekom razbio stranku i lisio ih skupstinskih fotelja,ili iz razloga sto mu se ne veruje da je EUrofil kakvim se predstavlja.Zasto vas vredja kad kazem da ste na istoj liniji u pogledu Nikolica sa B92,kad je to istina?
Nisam vas poistovetila ,to poturate da biste uzgred mogli malo i da vredjate,vec sam rekla da ste na istoj liniji,samo iz razlicitih pobuda.Po meni radikalski motivi su jos gori ,jer su licni.Briga vas za drzavu ,najvaznije su fotelje.Da vas je zanimala drzava ,bavili biste se njome ,a ne Nikolicem.Ovim je svaka moja dalja diskusija sa vama zavrsena.Ostajte tamo gde ste zasluzili.
Preporuke:
6
3
44 četvrtak, 31 maj 2012 21:49
drago.ca
@Goran Jevtović
"I na kraju, nema emocija, samo suve činjenice."

Dobro, i šta Vi predlažete kao izlaz iz ove situacije?
Ja sam pre izbora ubeđivao kolegu is SNS da promeni partiju, međutim...Ako je Toma danas stupio na dužnost još nema nikakvih činjenica. Imamo sam naklapanja raznih medija i kampanju koja sve više počinje da liči na jednu drugu od pre nekoliko godina koja je napravila sliku "tunjavog, kilavog i neobaveštenog" političara. (Pogledajte intervju ovog Nemca.) Sve je jasno ali on je politički uništen takvom hajkom i niko ga u Srbiji više ne računa kao ozbiljnu pretnju ovim politikantima.
Ako Toma kojim slučajem pređe na pozicije koje od njega traži DSS, ovim se već priprema platforma za njegovo rušenje. Da li je to i Vaš cilj?
I da ponovim gornje pitanje: šta u stvari Vi želite da postignete ovim napadima?
Preporuke:
4
1
45 četvrtak, 31 maj 2012 22:02
Jasna*
I jos samo cu dodati ovo.
Toliko su vam ista ova dvojica da ste lobirali za jednog ,a protiv drugog.
Toliko su vam ista ova dvojica da ne mozete da podnesete da se neko euforicno (kako kazete) raduje sto jedan od te dvojice izgubio predsednicke izbore.
Ali da, jedan od te dvojice vam je razbio stranku.
I Ah da ,vi naravno niste radikal.
Preporuke:
5
2
46 četvrtak, 31 maj 2012 22:55
Goran Jevtović
@ drago.ca

Dobro, i šta Vi predlažete kao izlaz iz ove situacije?

Da momentalno batali ovo zamlaćivanje Evropskom unijom, da se iskreno okrene Rusiji, da istupi jasno oko KosMeta i odbrane srpskih institucija, da zahteva odlazak Euleksa i vraćanje problema isključivo i UN, da insistira na Rezoluciji 1244 i povratku naših snaga... da bar na tom fonu vrši svakodnevni pritisak na Vladu i preokrene atmosferu u narodu!

Ako je Toma danas stupio na dužnost još nema nikakvih činjenica.

Itekakve činjenice su njegovi javni nastupi.

Ako Toma kojim slučajem pređe na pozicije koje od njega traži DSS, ovim se već priprema platforma za njegovo rušenje.

Pa šta je cilj - da imamo patriotskog predsednika ili englesku kraljicu?

šta u stvari Vi želite da postignete ovim napadima?

Ovo gore što vam napisah. I, oprostite, nisu to nikakvi napadi već pokušaj razumne razmene mišljenja. Valjda.

Srdačan pozdrav!
Preporuke:
4
3
47 četvrtak, 31 maj 2012 23:47
@Jasna*
Tekst koji komentarišemo je naslovljen : „Tomislav Nikolić – kako je EU ostala bez alternative“. Tekst potvrđuje pomoću citata iz Nikolićevih izjava da je on na Tadićevoj liniji u pogledu ulaska Srbije u EU. Pošto ulazak u EU podrazumeva odricanje od Kosova i Metohije to znači da je Nikolić na Tadićevoj liniji u vezi Kosova i Metohije. To su činjenice. Vi, međutim, potpuno ignorišete te činjenice i ubacujete u diskusiju s brda s dola šta Vam padne na pamet: fotelje, radikale, psihologiju, parapsihologiju... sve, sve, samo ne tu osnovnu činjenicu da je Toma Nikolić na istoj političkoj liniji na kojoj je i Boris Tadić.P.S. Ne vidim svrhu dalje polemike sa Vama.
Preporuke:
4
2
48 petak, 01 jun 2012 00:25
drago.ca
@Goran Jevtović
Da budem malo đavolji advokat:

"da se iskreno okrene Rusiji"

Valjda Vam je jasno da biste odmah dobili i arapsko proleće.

"Da momentalno batali ovo zamlaćivanje Evropskom unijom, ..., da istupi jasno oko KosMeta i odbrane srpskih institucija, da zahteva odlazak Euleksa i vraćanje problema isključivo i UN, da insistira na Rezoluciji 1244 i povratku naših snaga... da bar na tom fonu vrši svakodnevni pritisak na Vladu i preokrene atmosferu u narodu!"

Ovo je program partija koje su izgubile izbore, po treći put i do sada najubedljivije. Toma je video (ili oni koji eventualno stoje iza njega) šta prolazi u narodu i tome se prilagodio. Zaključak: da biste dobili političare kakve priželjkujete, morate prvo da naučite narod kako da glasa.

I na kraju: Vaclav Klaus je evroskeptik i radi kao što Vi priželjkujete ali Vlada radi ono što radi i pogledajte koji je rezultat!
Preporuke:
1
0
49 petak, 01 jun 2012 00:36
Peter RV
@Jasna*
Vec je on prilicno 'uradio' da bi se kritikovao.
Nikoliceve izjave se brzo pretvore, pod pritiskom Zapada (Vasingtona, Brisela, raznih ambasada, unutrasnjih 'zutih' itd) u neodoljive 'obaveze'. Potpuno je legitimno napadat ga zbog toga i to sto prije.
Kostunica je isto tako poceo, vrlo uobrazen da je samo njegovo predsjednistvo predstavljalo resenje srpskih problema. Znamo kako kako se to zavrsilo- predajom bivseg predsjednika zajedno sa citavim vojnim stabom Hagu,otcepljenjem CG i Kim-a, Vukom Draskovicem kao ministrom spoljnih poslova itd.
Ima li smisla cekat skrstenih ruku dok se sumnja u Nikoliceve sposobnosti ne otkloni?
Preporuke:
3
2
50 petak, 01 jun 2012 00:42
drago.ca
@Goran Jevtović
"Da se iskreno okrene Rusiji"

Jedna od prvih izjava aktuelnog Predsednika (veliko P): :-)

"Nikolić je takođe kazao da Srbija ostaje vojno neutralna, a da će, do ulaska u Evropsku uniju, njen glavni spoljnotrgovinski partner biti Rusija. „Posle ćemo videti”, kazao je Nikolić."
Preporuke:
8
0
51 petak, 01 jun 2012 02:43
Goran Jevtović
drago.ca @
Valjda Vam je jasno da biste odmah dobili i arapsko proleće.

Nikada nebi bilo to "proleće" ako bi bio ISKREN! Ali on to nije i neće biti (strašno bih voleo da grešim).

Ovo je program partija koje su izgubile izbore, po treći put i do sada najubedljivije.

Ne, to su partije koje su žestoko pokradene!!!! Ne brinite, čitaćemo i o tome u nekom budućem Vikiliksu.

Toma je video (ili oni koji eventualno stoje iza njega) šta prolazi u narodu i tome se prilagodio.

A ovo se zove vrhunsko beščašće, licemerje, školski primer osnova korupcije, prevara, nemoral...

Zaključak: da biste dobili političare kakve priželjkujete, morate prvo da naučite narod kako da glasa.

A ovo se zove perfidna tiranija kakva se pamti iz "zlatnog doba" Rimskih imperatora!

Jedna od prvih izjava aktuelnog Predsednika (veliko P): :-)

Na vašu žalost i ovde niste u pravu. Piše se malo "p"!
Preporuke:
2
1
52 petak, 01 jun 2012 05:04
@drago.ca@ Goran Jevtović
Ako nam je namenjeno arapsko proleće onda će ono "granuti" bez obzira šta mi radili. U tom slučaju je bolje otvoreno ustati u odbranu svojih interesa jer ipak postoji neka šansa da se ti interesi odbrane. Ako sedimo skrštenih ruku u nadi da ćemo se ipak nekako sporazumeti - onda nemamo baš nikakve šanse jer sa ajkulama nema sporazumevanja.
Preporuke:
2
0
53 petak, 01 jun 2012 08:22
Goran Jevtović
drago.ca @

I da, da ne zaboravim, 90-tih sam ja itekako preživeo nešto što je mnogo, mnogo teže bilo od arapskog proleća!

Gledali smo se na KosMetu "oči u oči" i tukli "prsa u prsa"! Verujte, bilo je gore od Vijetnama, ali, izdržali smo. Nisu nas kopneno porobili niti ponizili!

Za razliku od mučenih Arapa, mi Srbi umemo bar da se bijemo, ali kvalitetno! Baš onako kako smo vojničke vrline i znanja nasledili od Putnika, Mišića, Bojovića...

Neka je slava poginulim herojima!
Preporuke:
4
1
54 petak, 01 jun 2012 09:22
siniša @ Jasna*
Ja sam čovek demokrata. Za mene je izbor naroda neprikosnoven.
Međutim pitanje je učešća na izborima i ravnopravnosti učesnika. Tu je problem.
Jedni ( DS ) nezakonito koriste resurse države, i kradu izbore što je nedemokratski i zbog toga im treba demokratski zabraniti učešće na izborima.
A drgu, ( SNS )za koje vi tvrdite da nemaju alternative učestvuju na izborima i političkom životu finansirani iz nepoznatih izvora, što je nedozvoljeno, zabranjeno i nedemokratski.
S tim da postoje vrlo osnovana sumnja da u finansiranju tih vaših koji nemaju alternativu učestvuju ljudi koji su na poternicama, a jednog od njih se može tvrditi sa stopostotnom sigurnošću, Karić, a za drugog sa malo manjom, Subotić.
To je nedozvoljeno i to nije alternativa nego krađa isto kao što je krađa ono što rade DS.

Dakle rešenje su pošteni demokratski izbori u kojima kandidati mogu i moraju da opravdaju svaki dinar koji imaju u izbornoj aktivnosti, a i inače.

Jasna* zar je to tako teško da se shvati?
Preporuke:
2
1
55 petak, 01 jun 2012 15:58
Jasna*@Sinisa
Nisam tvrdila da je Nikolic jedina alternativa,vec sam postavila sasvim jednostavno pitanje:"ako je to tacno sto tvrdite ,sta je alternativa?"
Ako vec polemisete sa nekim onda se bar potrudite da sagovornika pravilno shvatite.
Kazete novi posteni izbori.
Hm lepo zvuci,samo ne znam kako mislite da se to postigne u zemlji u kojoj je 99% medija u rukama prozapadnih (zutih) lobista ,u zemlji u kojoj je i "kraduckanje"glasova dozvoljeno,taman toliko da se mogu ostvariti dozvoljene kombinatorike,a da se nedozvoljene sprece.
Vama izgleda jos uvek nije jasno gde(u kakvoj zemlji) zivite!
Preporuke:
2
0
56 petak, 01 jun 2012 16:24
Jasna*@Peter RV
Slazem se da ga treba kritikovati ,da se ne bi isuvise "opustio",ali jedno su dobronamerne kritike,(a znam da vase to jesu),a drugo su (bujice)zlonamerne kritike,iz raznoraznih pobuda (licni motivi kao radikali,ili oni drugi EUfanatici, pogledajte samo one zapenusane nekadasnje "skojevke"sada u poodmaklim godinama...),e pa mislim da je to jako neukusno i vec prevrsilo svaku meru,a pocele su vec i pre nego sto se covek ustolicio.
Preporuke:
3
0
57 petak, 01 jun 2012 17:21
siniša @ Jasna*
Ja nemam nekih ozbiljnijih primedbi ni Srbiji, a još manje srpskom narodu.

Problem u Srbiji su vlasti, dakle kako vi kažete "žuti" i drugi problem je lažna opozicija dakle Nikolić koji sve što radi radi u dogovoru sa Tadićem. Davno sam to naveo lažna opozicija lažnih vlasti.

Najveći problem u Srbiji je malodušnopst i gubitak duha srpskog naroda koji je rezultirao da ga može ko god hoće zamajavati političkim igrama, burama u čaši vode bez svrhe i smisla koje imaju samo jedan rezultat, put u ništavilo.

Kako bi bilo lepo poverovati da Nikolić može nešto da učini pozitivno, ali ni to nije najveći problem što ne može. Najveći problem je što neće i ne zna čak i da može.
Preporuke:
3
1
58 petak, 01 jun 2012 18:23
Šešeljevac@Jasna*@Peter RV
Toma Nikolić i naprednjaci smatraju da Srbija treba da postane članica EU. EU smatra da Srbija treba da prizna lažnu državu Kosovo.
Da li je neko ko samo pomene te dve notorne stvari zlonameran? Ili, drukčije rečeno, da li je CITIRANjE Tome Nikolića o bezalternativnosti članstva u EU zlonamerna kritika?
Preporuke:
5
3
59 petak, 01 jun 2012 19:17
Šešeljevac
Dobro. Dobio sam minus, a to znači odgovor koji glasi: zabranjeno je citirati Tomu Nikolića.
Preporuke:
2
3
60 nedelja, 03 jun 2012 08:47
Beli Orao
Neko reče da je dosta komentatora sa B92 prešlo na NSPM.
Ne slažem se. Karavan NSPM prolazi pored njih.
Preporuke:
0
0
61 nedelja, 03 jun 2012 22:41
GAGARIN
@Nikola
Hvala na podršci.Molim da pošaljete e poštu na Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner